top of page

SIKÇA SORULANLAR

  • Kargo ücretini kim ödüyor?
    Bizden satın almış olduğunuz ürünlerin teknik servis hizmetini üstlenirken, ürünü bize ulaştırmak müşterilerimizin sorumluluğundadır. Pazaryerlerinden alınan ürünlerin ilk 14 gün içerisinde arızalı ya da ayıplı çıkması durumunda kargo ücreti tarafımızca yine pazaryerleri üzerinden ödenmektedir.
  • Ürünüm bozuldu ne yapabilirim?
    Öncelikle sorununuzu uzaktan çözebilmemiz için bize iletişim numaramız üzerinden ulaşabilirsiniz. Teknik servis personelimiz sorununuzu uzaktan çözemiyorsa size yönergeleri tek tek aktaracaktır.
  • Ürünüm parçalandı, kırıldı ya da benden kaynaklı bozuldu. Ne yapabilirim?
    Teknik servisimizle iletişime geçebilir, yedek parçası olan ürünlerde tamirat için fiyat sorabilirsiniz.
bottom of page