top of page

Ä°ADE POLÄ°TÄ°KASI

GENEL ÅžARTLAR

Aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 14 günü içerisinde TechAway'in düzenlemiÅŸ olduÄŸu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz. 

 

Ä°ade iÅŸlemleri için;

​

• Ä°ade ürünlerinizi ekinde iade sebebini bildiren bir not ile göndermeniz gerekmektedir.

• Ä°ade etmek istediÄŸiniz ürünün faturası kurumsal ise, ürünü iade ederken kurumun düzenlemiÅŸ olduÄŸu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Ä°ade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV ÅŸeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariÅŸ iadeleri iade faturası kesilmediÄŸi takdirde kabul edilmeyecektir.

​

​

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

​

• Ä°adeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

• Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuÅŸ (örn.: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış) tekrar satılabilirlik özelliÄŸini kaybetmiÅŸ, baÅŸka bir müÅŸteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

•Ä°ade etmek istediÄŸiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

• Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaÅŸanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariÅŸ vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade iÅŸlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri, kulaklık, kılıf vs. )

•Ä°ade etmek istediÄŸiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da Aras Kargo ile gönderim yapmanız gerekir. DiÄŸer durumlarda ise kargo ücreti göndericiye aittir.

​

​

Özel Ürünler Ä°çin Ä°ade Åžartları

​

Ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra saÄŸlık açısından tehlike arzedebilen ürünler (örn: kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler,kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.) , tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ile görüntü alınmış ve kutusu açılmış olan TV’lerin iadesi mümkün deÄŸildir.

Ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması ÅŸartına baÄŸlıdır.

​

• Ä°adesi olmayan ürünler,

• Tüketicinin özel istek ve talepleri doÄŸrultusunda üretilen veya deÄŸiÅŸiklik yapılan ürünler,

• Hızlı bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler

• Tek kullanımlık bir ürün olması,

• Hijyenik bir ürün olması,

• Her türlü yazılım ve programlar

• DVD, VCD, CD, kaset vb. bir ürün olması,

• LCD, LED ve Plazma TV'ler (TV Grubundaki ürünlerin mutlaka servis tarafından açılması gerekmektedir, Servis haricinde açılan ürünlerde deÄŸiÅŸim ve iade iÅŸlemleri yapılamaz. (Arızalı, kırık, darbeli  vb.)

• LCD, LED ve Plazma TV'ler de Servis tarafından kurulumu yapılmış ürünler tekrar servis iÅŸlemleri yapılamayacağından dolayı iade alınamaz. (Sorunu olmayan keyfi iade istenilen ürünler)

• Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuÅŸ, ÅŸerit v.b)

• Kozmetik bir ürün olması,

• Cep telefonu kılıf ve aksesuarları.

• SaÄŸlık ürünleri ve aksesuarları. (traÅŸ makinesi, epilatör, ateÅŸ ölçer vb)

• Vücut ile temas gerektiren ürünler (kulakiçi kulaklık, kulaküstü kulaklık vb)

• Ürünün tekrar satışa uygunluÄŸunun yitirilmiÅŸ olması,

• 14 günlük Cayma Hakkı süresinin dolması,

• Ambalajı bozulmuÅŸ, ekran üzerindeki koruyucu jelatinin sökülmüÅŸ olması, ürün üzerinde ki çiziklerin olması vb. durumdaki ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.

​

​

Ölü Piksel Hakkında

​

Bizden almış olduÄŸunuz LCD monitör, LCD TV, LED TV, Plazma TV, Notebook, Netbook, Ultrabook ya da Tablet PC ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslar arası standartlar çerçevesinde deÄŸerlendirme yapılacaktır.

LCD, LED ve Plazma Panel üretiminde pixel yapısına dayanan bir teknoloji kullanılmaktadır. Bu teknoloji yapısı gereÄŸi, ürünlerin üretimi aÅŸamasında LCD Panel üzerinde “parlak nokta” ( Bright Dot ) veya karanlık/siyah nokta ( Dark Dot ) oluÅŸabilmektedir. Monitör, üreticileri üretim sırasında oluÅŸan bu noktaları, belirli adetin altında ve noktaların birbirine uzaklık deÄŸerinin belirli deÄŸerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediÄŸi sürece “normal ürün” ( ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedirler.

​

Ä°ADE SÜRECÄ°

​

Gelen ürün öncelikle tarafımızdan incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir.

Bu iÅŸlem en geç 20 iÅŸ günü içerisinde tamamlanır. Yukarıdaki ÅŸartlara uygun ise iade iÅŸlemi baÅŸlatılır.

​

Ä°ade iÅŸlemi onaylandığında iade bedeli iÅŸlem tipine göre kredi kartı/banka kartı ya da havale yöntemiyle tarafınıza iletilir.

Payment Methods
bottom of page